En foreldre sitt utsagn om Hundremeterskogen barnehage SA

Kjære alle sammen, det er med stor glede og ydmykhet når jeg nå publiserer et foreldreutsagn om Hundremeterskogen barnehage SA, takker for tilliten 😊

:-)
Det er en barnehage der du kommer inn og føler deg som en del av en stor familie.
De møter deg med smil og åpne armer, alltid villig til å bidra positivt til dagen din.
Det er barnehagen som tilbyr mange gode metodene for en oppvekst i balanse for å kunne være selvbevisste og glade menneskene.
Det er en barnehage som har et bevist sunt kosthold for barna, de har fokus på å tilby variert og sunn mat, og barna elsker det virkelig!
Det er en barnehage som har fantastiske innendørs og utendørs fasiliteter. Men den største verdien er det dedikerte og sterke personaleteamet med en inspirerende leder de stoler på.
I løpet av de 6 årene barna våre har gått i denne barnehagen har personaleteamet vært veldig stabilt noe som gjør at barna føler seg trygge. De har veldig godt arbeidsmiljø som gjør at voksne kan fokusere 100% på barnas sosiale og emosjonelle utvikling.
Vi er veldig stolte av å være en del av denne barnehagen!
Mamma til to barn, en del av foreldresamfunnet siden 2015.
Takk❤